Search This Blog

Monday, May 2, 2016

Blended learning - partea a IV-a

ÎN LOC DE ...


Învățarea la distanță tradițională poate fi plictisitoare și previzibilă: studentul stă cu ochii în ecranul computerului, încercând să absoarbă conținutul cursului pagină după pagină și primește  feedback de la un instructor fără chip. Dar, grație învățării combinate (blended learning) de astăzi , este posibil a transforma cursurile de învățare la distanță într-o extensie a bine cunoscutei clase și a oferi o experiență bogată pentru studenți, indiferent de locație. Educația se extinde, ajungând la studenți când și în modul în care ei doresc și pot - în clasă, cât și pe laptop-uri, tablete și smartphone-uri. [1]
Educația  intră într-o nouă eră, în  care învățarea are loc mai mult în afara sălii de clasă decât în ​​interiorul aceasta. Studenții beneficiază de posibilitatea de a alege combinația care se potrivește cel mai bine stilului lor de învățare și timpului pe care îl au la disponibile. Instituțiile pot educa mai mulți studenți cu mai multă flexibilitate, folosind la maximă capacitate spațiile, facilitățile, infrastructura și tehnologice resurse din dotare. O instituție și studenții săi pot beneficia de acest model de învățare, care ajută mai mulți studenți să finalizeze cursurile la timp și să se pregătească pentru o carieră într-o economie în schimbare.
            Claire Stuve de la Universitatea din Toledo afirmă că: "Studenții au oportunități pe care nu le-ar fi avut dacă nu ar fi putut avea acces la cursurile de învățământ la distanță. .... Cred că, într-adevăr, învățarea la distanță este un nou val și sunt încântată să văd unde duce.”[2]





No comments:

Post a Comment